Сообщения в блоге

Холодний Яр

Холодний Яр зустрів нас дощем вночі, але ми знайшли чудове місце для ночівлі нижче Мотринського монастиря, саме біля озера де в давні часи козаки освячували свої шаблі ми і заночували, прямо на столах )) Як показало то було вірне рішення вночі пішла злива. Думаю в Криму такий «готель» на 3 зірки потягнув би.ФотоФотоМотринський монастри центр Холодноярської республіки Фотодощ, так і не пройшов... читать

Різні часи, різні епохи

В перший день вдосталь проїхали грунтами, і ярами.ФотоФотоВ перший день вдалось лиш доїхати до одного визначного місця у с. Стецівка «Козацького Хутора» або як ще його назва музеї млинарства і Троїцька Церква 18 століттяФотоФотоНа ночівлю стали посеред поля вже у Кіровоградській області, повечеряли, і пішов дощ (((Фото2 день був більш насичений на події, відразу вирішили скупатись у Дніпрі (Кременчузьке... читать

без темы

ФотоФотоФотоФотоФотоВ неділю о 7 ранку ми виїхали у старовинне село Меджибіж, проїхали 82 км всього, ще і встигли на велопарад... читать

Роверова туристова (част 2)

Другий день група пішла на розкол, двоє відправились до Кракова потягом, ми з 4 –ро поїхали вздовж Сяну, красоти неймовірні.ФотоФотоФотоФотоФотоФотоІ знову ми в Пшемислі, по дорозі нам зустрічались безліч велосипедистів і мотоциклістів, про толерантність водіїв аж відняло мову ))) Вони їхали за велосипедистом 20 км/год, поки не отримали змогу обігнати, обганяють з великим запасом і на невеликій... читать